Vmax Actieforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Yamaha accessoires bestellen in de USA

2 plaatsers

Ga naar beneden

Yamaha accessoires bestellen in de USA Empty Yamaha accessoires bestellen in de USA

Bericht  vmaxbabe ma 06 apr 2009, 07:52

De prijzen van Yamaha accessoires voor de nieuwe Vmax zijn stevig aan de prijs. In Amerika zijn de prijzen aanzienlijk lager. Zelfs met BTW en transportkosten ben je vaak goedkoper uit. Nadeel is wel dat je je bestelling niet meer kunt retourneren.
Zelf heb ik onderdelen besteld bij deze firma. Je kunt je bellen, krijgt goede informatie en ze zijn betrouwbaar (= ze sturen je tenminste de spullen).

http://www.superbiketoystore.com/cruiser/index.php?act=viewCat&catId=60

vmaxbabe
Nieuwsgierigaard
Nieuwsgierigaard

Aantal berichten : 18
Join date : 04-04-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Yamaha accessoires bestellen in de USA Empty Re: Yamaha accessoires bestellen in de USA

Bericht  DiMMaX ma 06 apr 2009, 11:22

Hoi Vmaxbabe,

Als ik me niet vergis, heb jij een stilettoseat voor je Max gekocht in de US.
Kan je eens een picture posten met de seat? De foto's op de interessante link zijn van de seat alleen en zeggen op zich niet zo veel vind ik...

Alvast bedankt!

*- DiMMaX out -*
DiMMaX
DiMMaX
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 44
Join date : 01-04-09
Leeftijd : 50
Woonplaats : Gontrode - België

https://vmax.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Yamaha accessoires bestellen in de USA Empty Re: Yamaha accessoires bestellen in de USA

Bericht  vmaxbabe ma 06 apr 2009, 22:13

Yamaha accessoires bestellen in de USA Img4843.th

Yamaha accessoires bestellen in de USA Img4848.th

Deze foto's zijn genomen op de boulevard van Scheveningen. Nog geen strandtent te zien, dus mooie achtergrond voor de Max.

De keuze voor de stiletto seat is een praktische: doordat het hele achterste deel openklapt kan ik in het spatscherm m'n remschijfslot kwijt. Met het 'broodje' gemonteerd is dat niet mogelijk!

vmaxbabe
Nieuwsgierigaard
Nieuwsgierigaard

Aantal berichten : 18
Join date : 04-04-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Yamaha accessoires bestellen in de USA Empty Re: Yamaha accessoires bestellen in de USA

Bericht  DiMMaX di 07 apr 2009, 00:26

vmaxbabe schreef:
Deze foto's zijn genomen op de boulevard van Scheveningen. Nog geen strandtent te zien, dus mooie achtergrond voor de Max.

Haha, inderdaad een mooie achtergrond :-)

vmaxbabe schreef:De keuze voor de stiletto seat is een praktische: doordat het hele achterste deel openklapt kan ik in het spatscherm m'n remschijfslot kwijt. Met het 'broodje' gemonteerd is dat niet mogelijk!

Aha! Da's pas interessant!
Hiermee heb je me overtuigd, ik ga de stiletto ook bestellen. Nu ik de pictures heb gezien EN de praktische kant ervan, hoef ik geen woord meer.

Ik vroeg me al af waarom ze het met boutjes hebben vastgemaakt, dat "broodje" ...

Heb je lang op de levering moeten wachten?

Groetjes,

*- DiMMaX out -*
DiMMaX
DiMMaX
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 44
Join date : 01-04-09
Leeftijd : 50
Woonplaats : Gontrode - België

https://vmax.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Yamaha accessoires bestellen in de USA Empty Re: Yamaha accessoires bestellen in de USA

Bericht  vmaxbabe di 07 apr 2009, 21:08

Dat 'broodje' zit met een 'lepel' onder het achterste deel van het spatscherm geklemd en aan de voorzijde met boutjes.
De opklapbare rugsteun wordt vervangen door de stiletto. De stiletto steunt met dopjes op het achterframe. Om beschadigingen tegen te gaan heeft mijn man een stukje 'boeklon' (transparante plaklaag) onder de stiletto gedaan. Als de stiletto weer wordt vervangen door het 'broodje' is daar de lak in ieder geval niet beschadigd.

De levertijd is afhankelijk of de stilettoseat direct leverbaar is vanaf de producent (i.c. Yamaha). Meestal duurt het dan 14 dagen voordat je het in huis hebt. Als dit product in backorder staat, krijg je dat ook te horen via email (tenminste als je via de superbiketoystore bestelt).

vmaxbabe
Nieuwsgierigaard
Nieuwsgierigaard

Aantal berichten : 18
Join date : 04-04-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Yamaha accessoires bestellen in de USA Empty Re: Yamaha accessoires bestellen in de USA

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum