Vmax Actieforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welkom B.Art

3 plaatsers

Ga naar beneden

Welkom B.Art Empty Welkom B.Art

Bericht  Admin di 05 mei 2009, 19:04

Ook welgekomen B.Art!

B Art,.. doe tme denken aan een oud Belgisch groepje ten tijde van de New-Beat invasie Smile
Maar jouw nickname heeft daar waaschijnlijk weinig mee te maken?
Help e rons even uit door je voor te stellen Wink

Veel veilige kilometers!

Het Vmax Actieforum Team
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 28
Join date : 31-03-09

https://vmax.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Welkom B.Art Empty nickname

Bericht  B.Art do 07 mei 2009, 18:25

Hoi, mijn nickname heeft niets te maken met 1 of andere groep. Is enkel een kleine speling met mijn voornaam Bart. Smile
Verder woon ik in België in de omgeving van Lier. Mijn Vmax is mijn 6 de Yam. na een RD, FZR 1000, ThunderAce, R1 en Fazer 1000. Heb ook (in mijn jonge jaren) 1 ondoordacht uistapje gemaakt naar een ander Japans merk maar zag snel de misstap in. Ik ben dus in geen ander merk meer geïnteresserd dan dat met de "3 stemvorken". Een Vmax was al jaren de ultime droom en ben dus blij dat Yamaha een 2de generatie heeft gebouwd. Heb ondertussen wel al een klein negatief puntje aan de Max gevonden: hij lust blijkbaar graag "een beetje" benzine. Verder niets dan lof , een ongeloooooooooooflijk zaaaaaaaaaaaaalige motor.
Grtz

B.Art
B.Art
B.Art
Nieuwsgierigaard
Nieuwsgierigaard

Aantal berichten : 10
Join date : 04-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Welkom B.Art Empty Re: Welkom B.Art

Bericht  DiMMaX vr 08 mei 2009, 00:21

Haha, het is inderdaad een ongelooflijk zalige motor!! Wacht maar tot je hem full power hebt gezet, dan zal de pret pas echt beginnen ;-)

Hij lust inderdaad wel wat benzine,... Dat neveneffect hebben ze er blijkbaar in de nieuwe versie niet uit gekregen... Mijn Vmax verbruikt +/- 10 liter per 100km. Uieteraard afhankelijk van de rijstijl. Als ik echt goed door ga rijden, en dan bedoel ik ook echt doorrijden: acceleren tot je er bijna afwaait en constant naar de 200km/u ga, stijgt mijn verbruik makkelijk naar 13 a 14 liter per 100km....

Maar jah, een krachtbeest heeft dan ook grote honger, nietwaar? :p

Cheerz!

*-DiMMaX out -*
DiMMaX
DiMMaX
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 44
Join date : 01-04-09
Leeftijd : 50
Woonplaats : Gontrode - België

https://vmax.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Welkom B.Art Empty Re: Welkom B.Art

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum